BIR UA
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Latijnse namen kennen voor elke plant?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Latijnse namen kennen voor elke plant? Empty Latijnse namen kennen voor elke plant?

Bericht  Domien Vleugels di jan 04, 2011 12:42 pm

Moeten wij voor het practica examen elke latijnse naam van een plant weten?

Domien Vleugels
Examens? das in Augustus
Examens? das in Augustus

Aantal berichten : 2
Reputatie : 0
Registratiedatum : 29-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Latijnse namen kennen voor elke plant? Empty Re: Latijnse namen kennen voor elke plant?

Bericht  Robin Van den Bergh di jan 04, 2011 3:49 pm

Normaal gezien niet, maar het is wel handig van enkele soorten deze te weten. Deze worden vaak als vb. gebruikt in de cursus normaal gezien.

Ik heb trouwens vorig jaar een lijst gemaakt voor plantkunde met begrippen, ik weet niet of deze in de mail van Demetris zat? Op zich is het voldoende die te kennen.

Btw, gelieve in het topic 2010-2011 te posten.


Laatst aangepast door Robin Van den Bergh op di jan 04, 2011 3:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Robin Van den Bergh
Robin Van den Bergh
Admin
Admin

Aantal berichten : 15
Reputatie : 0
Registratiedatum : 28-12-10
Leeftijd : 34

https://birua.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Latijnse namen kennen voor elke plant? Empty Re: Latijnse namen kennen voor elke plant?

Bericht  Tim Van Winckel di jan 04, 2011 3:57 pm

Wij kregen vorig jaar bij het practicum examen trouwens ook geen 'planten' eerder structuren of klassen.

wij kregen slides te zien, waar iets was op aangeduid wat wij dan moesten benoemen. (bv. xyleem, cuticula, etc)
Zo ver ik mij kan herinneren moesten we ook wel weten over welke soort het bv ging (bv. de veschillende fungisoorten)

int kort:
ik zou mij echt niet druk maken om (voor het practicum althans) alle namen van alle plantjes van buiten te leren die jullie hebben gezien tijdens het practicum Smile
Tim Van Winckel
Tim Van Winckel
Admin
Admin

Aantal berichten : 15
Reputatie : 2
Registratiedatum : 28-12-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Latijnse namen kennen voor elke plant? Empty Re: Latijnse namen kennen voor elke plant?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum